کد خبر: ۸۵۳۲۲
۱۲۹۱ بازدید
۳۳ دیدگاه (۳۰ تایید شده)

جوابیه اداره راه شهرستان میانه به مطلب "...جای یک تابلو خالیست"

۱۳۹۷/۸/۱
۱۸:۰۹

 

باسمه تعالی

 مسئول محترم صدای میانه با سلام و احترام خدمت همشهریان گرامی ضمن تشکر از نوشته پر کنایه و انتقادات هرچند غیر مربوط جناب اقای مهرانپور (منتقد  همیشگی اداره  راهداری شهرستان  ) و برای پاسخگویی و احترام  افکار عمومی ضمن بیان  مشکلات و توضیح  مسائل مطرح شده اگاهی   لازم  برای  شهروندان فراهم گردد : 

  یکی از اصلی ترین مطالب و پیگیری های  همگی مسئولین شهرستان اعم از معاون استاندار و  فرماندار ویژه شهرستان , امام جمعه محترم , هر دو نماینده بزرگوار و . . .  وضعیت راههای شهرستان  و تلاش در جهت رفع مشکل بوده حال جناب اقای مهرانپور با استفاده از کلمات و جملات  حیرانم , نگرانم و . . .  سعی در بیان چه مطلب مهمی هستند ؟

ایا میدانید برابر اعلام مسئولین از جمله رئیس مرکز کنترل ترافیک ناجا جناب سرهنگ نادر  رحمانی  در مصاحبه  مطبوعاتی  80 درصد تصادفات منجر به فوت مرداد ماه سال جاری ( حتی سایر ماهها و ایام )  ناشی از  عوامل انسانی  "  خطای عدم توجه به جلو , تخطی از سرعت مطمئنه , انحراف به چپ , عدم رعایت حق تقدم "  بوده  و فوت ناشی از سایر عوامل از جمله  نقش راه یک رقمی ( کمتر از ده درصد ) میباشد ؟

  ایا امکان پذیر نخواهد بود در هر مرتبه  انعکاس خبر ناگوار جاده ای  بدون هر گونه تحلیل غیر کارشناسی با یک پیام راهنمایی و رانندگی اغازگر حرکت مردمی بهبود  وضعیت رانندگی  و کاهش تلفات جاده ای  مخاطبان فضای مجازی باشیم ؟

ایا فکر کرده اید با بیان مشکلات صرف  با توجه به تفکرات فردی بدون اشرافیت بر وظایف ادارات ذیربط مجموعه وزارت راه مسبب  مطالبه غیر اصولی و احساسی امور میشویم ؟ کاش امکان پذیر بود جنابعالی فقط یک ماه در مجموعه این اداره مشغول بکار میشدید شاید ان موقع در بیان مسائل دقت و  بیشتری داشتید ؟

کاش فقط حیران نبودید چرا که شما میتوانید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی  و جذب کمکهای فکری و کارشناسی مجموعه شهروندان و تشکیل گروههای مردمی  نسبت به یاری دستگاه اجرایی قدمی مثبت داشته باید ؟ ایکاش فقط نگران کشته های جاده های میانه نبوده  و چنین وانمود نمیکردید که مجموعه این اداره کار مثبتی در بهبود شرایط ترافیکی جاده ها  ندارد ؟

کاش در یک روز تابستانی یا یک روز زمستانی و برفروبی با همکاران بنده همراه بودید و  میدیدید که با کمبود امکانات و بودجه , فرسودگی ماشین الات (  عمر بلای سی سال قسمت اعظم ماشین الات ) در راههای منطقه چگونه مشغول کار میباشند ؟

شاید ضعف روابط عمومی این دستگاه در ارائه گزارش و انعکاس فعالیتها  در اکثر  حوادث طبیعی نظیر  بارندگی های شدید , سیلاب ها و ریزش برداری ها و .  .  .  شما را در قضاوت عالم تر  مینمود  و میدانستید که همواره  مراتب پیگیری لازم از کلیه دست اندر کاران  اعم از استانداری , سازمان برنامه و بودجه و  یا حتی سازمان مرکزی تهران به همراه نمایندگان شهر یا حتی در سطح معاونت وزارت راه صورت گرفته   مشکلات عنوان گردیده  , نتایجی نیز حاصل شده است  ولی مشکلات راههای منطقه و حق مردم عزیز بیشتر از این بوده و بضاعت ما محدود ؟

در راستای تبیین وظایف تشکیلاتی به استحضار میرساند این اداره عهده دار وظیفه نگهداری راههای ساخته شده بوده و اتمام  ساخت راههای نیمه تمام  از جمله محور میانه – فیروزاباد ( همان میانه – خلخال جناب اقای مهرانپور  ) , افزایش عرض و ارتقای درجه راه میانه - ترک و نیز تکمیل و ادامه عملیات بهسازی  همان مسیر تا گنجگاه ,  راه  ارموداق -  نیر استان اردبیل , بهسازی قسمت باقی مانده راه فرعی میانه – هشترود , کنارگذر شهر میانه , تعریض و دو بانده کردن میانه تا سرچم ( زنجان ) , تکمیل تقاطعات و نواقص محور سرچم – اقکند – اردبیل ( مورد اشاره اقای مهرانپور  در خصوص نصب تابلو توسط این اداره حتما  قابل انجام میباشد ولی با توجه به تبعات قضایی موضوع و نواقص باقی مانده چنین باره موضوع  توسط این اداره حتی فرمانداری نیز  پیگیری گردیده است ) , کلیه راههای روستایی ساخته نشده ( در حدود 130 روستا ) به عهده سایر دستگاههای مسئول وزارت راه و شهرسازی از جمله اداره کل  راه و شهرسازی  ,  شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی  میباشد.

 در ادامه توضیحات متذکر میگردد  انجام عملیات در راههای اصلی بر اساس  اولویت ترافیکی راهها و بودجه مصوب سالانه کشوری  سازمان مرکزی  بوده و مرتبا این اداره در کلیه راههای اصلی میانه – زنجان ,  میانه- بستان اباد , میانه – میاندواب  ,  سرچم – اقکند- اردبیل مشغول فعالیت بوده و سعی در انجام عملیات بر اساس اصول  کارشناسی ( با نگاه جنابعالی بر اساس  سلیقه ) بوده لذا خواهشمند است نسبت به استفاده از نظرات کارشناسان فن در نوشته ها اهتمام نمایید تا شاید اگر ابهام یا نواقص نیز وجود داشته برطرف گردد .

از  عدم تکمیل روشنایی حد فاصل میانه تا پلیس راه سوال نموده اید که انجام این کار نیازمند هزینه بالغ بر 4 میلیارد ریال میباشد ولی  این اداره بر اساس میزان  اعتبارات ابلاغی در شرایط حاضر سعی در حل اهم  مشکلات جاری راههای منطقه اعم از اصلی و فرعی و روستایی ( میزان راههای منطقه بالغ بر 1800 کیلومتر اسفالته, شنی , به صورت خاکی چیپ رو  ) میباشد

 ایا میدانید هزینه خط کشی( که هر یک سال باید تجدید گردد ) در راههای اسفالته این شهرستان بالغ بر 35 میلیارد ریال میباشد ؟

ایا میدانید هزینه تکمیل نقاط صرفا بسیار ضروری نصب گاردریل در کنار جاده های شهرستان فقط 50 میلیارد ریال میباشد ؟

ایا میدانید هزینه نوسازی و نگهداری تابلوهای منصوبه جاده بیش از 30 میلیارد ریال میباشد؟ 

ایا میدانید بیش از 25 میلیارد ریال در چهار سال اخیر فقط جهت نوسازی نرده پلها و تعمیرات ابنیه فنی راهها در حوزه این شهرستان هزینه شده است ؟

ایا میدانید برای لکه گیری و روکش اسفالت راههای منطقه توسط این اداره در چهار سال اخیر بیش از 100 میلیارد ریال هزینه شده است ؟ 

حال در اخر ضمن ارزوی سفرهای  ایمن برای کلیه همشهریان و علی الخصوص جناب اقای مهرانپور علیرغم ارزوی ایشان (تا گرسنگی . . . )خواهشمندم  تا با سخنان و نقدهای منصفانه و مطالبه غیر احساسی و عقلانی موضوعات از طریق مرجع مربوطه  با در نظر گرفتن کلیه جوانب امور و محدودیت های مالی بخش راه – هزینه  بخش نگهداری راه  برابر استاندارد کل دنیا در حدود  4%  هزینه ساخت می باشد ولی اعتبارات این اداره و حتی سازمان متبوعه در سطح کلان ملی  بسیار کمتر از مقادیر فوق بوده و منابع مالی همواره سبب  محدودیتهای اجرایی گردیده است - و خدمات ارائه شده جز با تلاش مضاعف  همکاران مقدور  نبوده و اگر کاستی ها سبب  آزاردگی خاطر همشهریان را  فراهم  اورده  عذر  تقصیر داشته در خاتمه متذکر میگردد  علی رغم مشکلات موجود راهها  برابر نتایج  تحلیل تصادفات  سفر ایمن   با  رعایت  قوانین  راهنمایی  و  رانندگی   و چهار عامل مهم "  توجه  به جلو  و رعایت فاصله با   سایر  وسایل  نقلیه  , رعایت  سرعت  مطمئنه ,  عدم   انحراف  به  چپ ناگهانی  , رعایت حق تقدم   "                                              

 

با تشکر فراوان: روابط عمومی اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان میانه

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۷/۸/۷ ۱۳:۴۲

باسلام ضمن تشکرازدوستانی که مشکلات را اطلاع رسانی می کنند وتشکرازمسئول محترم روابط عمومی اداره راه باید قبول کرد که موارد هزینه بری که روابط عمومی به آن اشاره کرده دلیل نمی شود که سایر موانع ومشکلات را لاینحل گذاشت ازراه های میانه وقتی به هریک ازشهرهای زنجان -تبریز-هشترود-خلخال می روی خیلی راحت متوجه حوزه راهداری میانه باسایرشهرها می شوی که چقدر اختلاف درسالم بودن راه حوزه آنها باحوزه میانه دارد

۹۷/۸/۷ ۰۸:۳۶

خروجی و یا ورودی شهرستان میانه هر جا شروع میشود و می نویسند آغاز حوزه استحفاظی میانه - آسفالت خراب میشود و خطکشی هم نداریم و و همینکه وارد حوزه شهرستان دیگری میشویم آسفالت خوب و خطکشی خوب آنها بودجه ندارند یا فقط شهرستان ما بودجه دارد.مثل اینکه رقص بلد نیستیم و از کج بودن اتاق گله مند هستیم

۹۷/۸/۴ ۰۰:۲۹

خوب باید از یک جایی شروع کرد و مشکلات را حتی اگر کوچک باشند را هم حل کرد.

با کمک مردم و حتی یارانه هم میشود کارهای بزرگی کرد و مردم را سهامدار کرد مثلا در قضیه MRI که از نمایندگان قبلی هر روز خبر افتتاحش را میشنویم.

مشکلات زیاد است و تدبیر کم!

۹۷/۸/۳ ۱۱:۰۷

با عرض سلام خدمت مهمان گرامی

اول: بنده سوالم را از اداره راه و سایر عزیزان مطلع پرسیدم حال هرکسی جواب درست را میداند ما را هم مطلع کند

دوم:  طرح و ساخت راه وظیفه هر اداره یا سازمانی است حتما در هر شهرستان ، شخص ،  اداره یا نهادی وجود دارد که متولی مطالبه و پیگیری این امور بوده و آنها را به گوش مسئولین ذیربط برساند

یا باید منتظر بمانیم مسئول استانی یا کشوری از میانه رد  شده و خود متوجه عمق فاجعه بشود؟؟

طرف حساب بیشتر نظرات دوستان هم اداره راه و شهرسازی است نه اداره راهداری

 

۹۷/۸/۲ ۲۲:۱۳

اولاً "ادبیات" استفاده شده در این جوابیه به هیچ عنوان برای من بعنوان یک شهروند قابل قبول نیست و به ضعف های اداره راه و روابط عمومی آن این مورد را هم اضافه بفرمایید!

ثانیاً برای اینکه برایتان کم کاری و ضعف اداره راه میانه محرز شود، لطفاً زحمت بکشید و از هر طرفی که دلتان خواست از میانه خارج شوید تا به چشم ببینید وضعیت راههای شهرستان میانه از همه شهرستان های همجوار(خلخال، هشترود، تبریز، زنجان) بسیار خراب تر است..

۹۷/۸/۲ ۱۴:۰۷

مشکل ما شهروندان میانه ای همینه هست که میخاییم رئیس اداره توی مجلس بودجه تصویب بکنه بعدش از استانداری هم جذبش کنه ..... حالا کاری ندارم اقای مهران پور با کسی مشکل شخصی داره و میخاد بهش حمله کنه بقول معروف شخصیتش رو ترور کنه بیاد و همچین جایی هی بهش حمله کنه ... ولی بنظرم اگه واقعا هدف اصلاح است بهتره از فرمانداری بخاییم بودجشو جذف کنه ..... وگرنه این کارها نتیجه ای نداره هر روز که از مسیر میانه - آچاچی میریم میبینیم که روز و شب - سرد و گرم دارن لکه گیری میکنن و اسفالت میریزنن ...

۹۷/۸/۲ ۱۲:۴۰

باسلام وتشکر از زحمتکشان اداره راهداری که در سرما وگرما زحمت میکشند و این برای کسی پوشیده نیست. اما این دلیل نمیشود که نواقص گفته نشود و کسی که خود را بعنوان مسئول دانسته ومسئولیت قبول کرده از انتقاد حق همشهریان ناراحت بشود . واقعیت این است که شهرستان میانه با داشتن بیشترین وسعت در استان در مقایسه با سایر شهرستانها از کمترین اعتبارات برخوردار بوده و هیچ مسئولی به خاطر شرایط خود در این شهرستان از حق شهرستان دفاع نمیکند . لطفا در جوابیه کاش می فرمودید که یک کیلومتر جاده ورودی که از طرف تبریز ویا خروجی چند کیلومتر که به طرف پلیس راه ایجادشده وضعیت جاده واقعا تاسف آور بوده ودرمقایسه با جاده هفتاد ساله قدیمی قابل مقایسه نیست چرا کسی جوابگو نیست کجای کار عیب داره ؟ چرا کسی پاسخگو نیست؟ چرا از هر جهت که از محدوده میانه خارج میوشیم وضعیت آسفالت جاده بهتر از محدوده میانه میباشد؟
آیا اینها خواست غیر منطقی هست که مسئولین محترم اداره راهداری آزرده خاطر میشوند؟
وبسیاری از مشکلات که برادر بزرگوار مان جناب مهرانپور اشاره فرموده اند واقعا بیائید به داد مردم این شهر برسیم ، چرا که در مقابل خدا برای مسئولیتی که قبول کردیم باید جوابگو باشیم . با آرزوی توفیق

۹۷/۸/۲ ۱۱:۳۹

وضعیت راههای میانه مخصوصا راههای روستایی خیلی افتضاح هستن میانه چهاربخش دارد هرچهارتا بخش میانه اسفالتشان ازبین رفته هیچ کس به وضعیت راهها رسیدگی نمیکند فقط چسبیدن به صندلی

۹۷/۸/۲ ۱۱:۱۵

با سلام در جواب روابط عمومی اداره راه باید بگم اگه مایل باشید با ماشین بنده شهرهای اطراف خودمون دوری بزنیم اگه جاده ای به افتضاحی جاده های میانه دیدین یک ناهار مهمون ما باشین حالا جاهای دیگه پیشکش من جای شما بودم اصلا صحبت نمیکردم واقعا چقدر هم ...

۹۷/۸/۲ ۱۰:۲۴

دوست عزیز اونو باید از نماینده ها پرسید که چرا اعتبار میانه در این جور مسائل کمه نماینده ها هستند که اعتبار لازم را برای شهرشون میگیرن شاید نماینده های شهرهای دیگر قوی تر هستند یا اینطور بگم زورشان زیاده واسه شهرشون اعتبارات لازم را میگیرند.

۹۷/۸/۲ ۱۰:۲۱

شما بجای اینکه از مردم کمک بگیری برای ساخت و ساز جاده ها به فکر آب آشامیدنی باشی که هر روز بر اثر خوردن این آب شاهد بیماریهای زیاد میشویم به فکر مشکلات دکترا باشی که یک دکتر متخصص در میانه نیست اگه اینهمه امکانات تو میانه بود مگر مرض داشتیم واسه یه سرماخوردگی کوچک بریم تبریز و جاده رو هم ترافیک کنیم بلی مشکلات جاده هست مهمتر از این مشکلات دیگری هست که اونا حل بشه جاده رو هم یه کاریش میشه کرد میدانی روزانه چقدر وسیله سنگین از این جاده تردد میکند. تنها یه اداره کوچک چطوری میتواند از دست این همه هزینه برآید باید نماینده ها هم یکمی به فکر این شهرستان باشد چون اینجور مسائل ملی است با یه تومان دو تومان نمیشه کاری کرد. یا علی

۹۷/۸/۲ ۱۰:۱۱

دوست بزرگوار همینطور که در مطلب خواندی اینو دقت داشته باشی اداره راهداری وظایفش نگهداری راههاست ساخت وساز مربوط به اداره راه وشهرسازی میباشد با تشکر

۹۷/۸/۲ ۰۹:۲۱

الحمدلله در و تخته جور شده

۹۷/۸/۲ ۰۹:۰۲

با سلام خدمت همه عزیزان و عرض خسته نباشید خدمت پرسنل خدوم اداره راه

سوالی دارم از محضر مسئولین اداره راه و سایر عزیزان:

لطفا قید بفرمایید که به غیر از میانه راه دسترسی کدام شهرستان استان  به مرکز استان بزرگراه نمیباشد؟؟

چرا هر روز میشنویم که فلان جاده تعریض گردید !! (حتی جاده مراغه هشترود که اهمیت آن بسیار کمتر از جاده میانه تبریز میباشد) ولی وقتی نوبت به میانه میرسد بودجه کم میاورند؟؟

میانه بزرگترین شهرستان استان و دارای بیشترین راه مواصلاتی میباشد ولی چرا شهرستانهای دیگر برای راههای کم اهمیت خود میتوانند بودجه جذب کنند ولی ما برای جاده های اصلیمان نمیتوانیم؟

یک زمانی میانه مرکز خرید شهرهای اطراف مثل خلخال و هشترود و ... بود ولی الان  ترجیح میدهند راه طولانی ولی راحت مراغه یا اردبیل را در پیش بگیرند و جان خود را در راههای میانه به خطر نینازند

۹۷/۸/۲ ۰۲:۴۵

 انتقاد همیشه باب میل نیست اما بعضی انتقادها هم شاید به طریق صحیح اعلام نشود.

اما این انتقاد ها باید گفته شود.

امیدواریم روزی خروجی این انتقاد ها،شناسایی عواملی باشد که باعث بروز مشکل میشود تا راهکار مناسب اندیشیده شود.

اگر مشکل مالی است از مردم کمک بگیریم خیلی از مشکلات حل میشود.

از انتقاد ها ناراحت نشویم زیرا مشکلات بر دوش مردم زیاد است

این مشکلات سریعا باید رفع شود.زیرا این ها دست به دست می دهند و چندین خانواده را داغدار میکند.

خودمان را لحظه ای جای مردم داغدیده تصور کنیم!

۹۷/۸/۲ ۰۰:۴۰

با عرض سلام و احترام 

سرور عزیز و ارجمند جناب آقای مهرانپور به عنوان یک برادر کوچکتر خدمتتان عرضی داشتم لطفا از این پس با توجه به مشاهده کیفیت بسیار بالای راههای مواصلاتی، خط کشی ها و وضعیت فوق العاده مطلوب ورودی های شهر و ... خدایی ناکرده قضاوت ناصحیح نفرمایید و نسبت به این عملکردها از مسئولین ذیربط تقدیر و تشکر خویش را بجا آورده و از ذکر هر گونه نقد غیر منصفانه جدا خودداری فرمایید.

من الله توفیق

۹۷/۸/۲ ۰۰:۰۱

پیشنهاد میکنم واحد روابط عمومی و رییس اداره راهداری شهرستان میانه یکبار همراه جناب اقای مهرانپور سر صانحه تصادف تشریف ببرند و وضعیت همشهریان بی گناه و ببینند بعد بیان اینجوری مظلوم نمایی کنن.
این همه هزینه ....
اگه شرکت خصوصی بود با یک چهارم این هزینه ها بهتر از این انجام میداد.
در ضمن این آقا اومده از مهرانپور انتقام بگیره یا پاسخ بده.
واحد روابط عمومی هر شهروند میانه ای یکی مثل مهرانپور هست. متاسفانه سایر همشهریان صداشون در نمیاد و شما فکر میکنید همه چی گل و بلبله

۹۷/۸/۱ ۲۳:۴۵

این نوع جواب ها شانه خالی کردن از زیر مسئولیت است

۹۷/۸/۱ ۲۳:۳۱

خواهشمند است شرح وظایف راهداری رو اعلان بفرمایید تاافکار عمومی توجیح بشه تا کجا انجام وظیفه هستش
کجاها ایثار و فداکاری و چه کارهایی هم مربوط به راهداری نیست تا خدایی نکرده اجحافی صورت نگیره
اینهایی که فرمودین در روز برفی برف روبی و غیره میکنین وظیفه راهداری هستش
از مالیاتی که به هر عنوان مردم به خزانه دولت واریز میشه عوامل محترم راهداری حقوق دریافت میکنن

پس در مقابل مالیات دهندگان ، افکار عمومی وشهروندان با یستی پاسخگو باشند
انجام وظیفه نیاز ی به روابط عمومی نداره
بهترین روابط عمومی عملکرد و کار انجام شده هستش که متاسفانه شواهد و ظواهر برخلاف ان شهادت میدهند

۹۷/۸/۱ ۲۳:۰۶

سرهنگ رحمانی به صورت کلی گفتن که تصادفات ۸۰درصد عوامل انسانیست ولی تو میانه ۹۰ درصد جاده‌ای میباشد چطور شما تو راهداری حتی نمیدانید چند درصد از عوامل جاده‌ای میانه انسانی چند درصد جاده‌ای میباشد بیشتر تصادفات تو سرچم میانه تبریز اتفاق میفتد که تقریبا ۱۰۰درصد جاده‌ای میباشد طبق قانون باید ۴خطه باشد

۹۷/۸/۱ ۲۲:۱۴

آقا این پولی که گفتیم دقیقا کجا صرف شده ، والا ما که سالی یکی دو بار میانه میاییم انگار شهر متروکه هست ،حالا جاده ها تون پیشکش حداقل اون ورودی های شهر را درست کنین؟!! البته قرار نیس آزربایجان درست بشه !!؟دولت بفکر تامین نیروی انسانی مناطق کویری از طریق آزربایجان است ؟؟ بقیه هم تو راهها میمیرند تا بعضی ها فقط به خاطر خودشون وطنشان بفروشند.....

۹۷/۸/۱ ۲۲:۱۰

یه چیزی هم مردم بدهکار شدند!!! شما عزیز دلی که بودجه واسه خط کشی راه نداری چرا کامیون ممنوع نمی کنی فردا هزینه آسفالت رو می خوای چیکار کنی؟!!! هر کسی که به شهرهای اطراف میانه سفر کنه تفاوت راههای میانه رو با شهرهای دیگه لمس می کنه. چطور واسه اتوبان مراغه- هشترود، محور تبریز-اهر، چهار خطه کردن اردبیل-آستارا، چهار خطه کردن اردبیل-سرچم و هزاران پروژه دیگر بودجه هست واسه میانه نیست!!!!! آقای عزیز مردم با جونشون تاوان بی کفایتی مسئولین شهر رو میدن...

۹۷/۸/۱ ۲۲:۰۵

فقط یک سوال!!!!!
چرا فقط برای جاده های میانه بودجه نیست؟
چطور میشود مسیر هشترود به مراغه بزرگراه میشود، اهر به تبریز بزرگراه میشود ولی به عنوان مثال مسیر چهاربانده شدن میانه-سرچم چندین سال است که هیچ پیشرفتی ندارد؟
از شهر خلخال تا شهر میانه چرا یک تابلوی بزرگ و مناسب که مسیر شهر میانه را نشان دهد وجود ندارد؟ مگر میانه روستا میباشد؟

۹۷/۸/۱ ۲۰:۵۴

سلام
مدیر کل اداره را میانه
من این بنده خدا منتقد را نمبشناسم. ولی در هر بار مسافرت به میانه و. بخش کاغذ کنان و یا چرو کیدکی آسفالت در نزدیکی پلدختر. و رستوران شهریار سالهاست که بدون رسیدگی رها شده. پس برادر جای توجیهات . آیا میدانید .... و لطفا به امور جاده شهرستان بیشتر برسید . وپیگیر اخذ ردیف و بودجه وجذب اعتبارات بیشتر باشید ومانند مسولین سایر شهرستانها در آبادی شهرمان بکوشید.و با نامه نگاری و پیگیری و کمک از نمایندگان شهرستان این امر محقق شود. موفق باشید

۹۷/۸/۱ ۲۰:۳۳

اداره محترم راه و ترابری میانه
آیا این مشکلات و مسائل عنوانی شما فقط برای میانه هستش؟

۹۷/۸/۱ ۲۰:۱۷

هزینه خط کشی راههای میانه ۳۵ میلیارد ریال؟؟؟؟
قبول کنیم یا نه؟ شما چی؟ من که شاخ درآوردم.

۹۷/۸/۱ ۲۰:۰۶

کاش دوست عزیز مهرانپور اصل مطلب را مجددا درج می نمود مشخص بشه که هیچ مطلب غیرمرتبط گفته نشده است و همه مطالب شان موردتایید همگان می باشد . پیشنهادمیکنم اطلاع رسانی کارهایهایتان را در فرصت غیراین انجام دهید . و این توضیحات اداره راهداری جواب درخور شان مردم نمی باشد بهتربود پیگیری بیشتری ازسوی این اداره انجام می شود تا چه کنم چه کنم نداریم نمی گفتید . اگه مستندات و مکاتباتی دراین خصوص دارید تصاویرشان را درج کنید

۹۷/۸/۱ ۱۹:۱۳

قسمت مفیدش چی بود؟ فقط نوشته وظیفه ما نیست! پول نداریم! ما خیلی خوبیم!خب چیز به درد بخورش کوش؟

۹۷/۸/۱ ۱۸:۴۱

دیه سن بیرازدا بوشلی چیخدیق، لازم دییر، منت ویره سوز، خودتان میدانید با مدیریت هزینه ها،جذب اعتبارات، نوسازی ناوگان، رسیدگی مستمر، پیگیری بدون رودربایستی، استمداد از مردم ومسولین میانه ای صاحب منصب، داشتن برنامه تابستانی وزمستانی، به ثمر رساندن پروژه ها دروقت مقرر،.... والبته استعفاء درصورت عدم موفقیت به میانه خدمت کرد، درکنار پروژه های بزرگ، کارها ی کوچک لازم رانیز بایستی انجام داد، تا حلاوت آن به کام مردم بنشیند، خواهشمند است قبل ازتوجیه آمار ی، به خدمت بی منت سرعت دهید که وقت تنگ است وجان مردم امانت، اجل درکمین......

۹۷/۸/۱ ۱۸:۳۲

در جواب روابط عمومی اداره راهداری باید بگم که چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است!بانگاهی به وضعیت راههای ارتباطی شهرستان میانه به این واقعیت پی میبریم که بایستی با در این راهداری را با گل ببندیم!چطوربرا سایر شهرها بودجه هست ولی برا جاده های ارتباطی میانه بودجه نیست!جادهرمیانه هشترود بعدازقاسم دره سی راه خوب میشه چندین ساله که با بی کفایتی مسئولین 10کیلومتر جاده سازی بلاتکلیف مونده!جاده میانه خلخال که از میانه تا حوزه استحفاظی خلخال وضعیت اسف باره!

اخبار روز